Tıp Fakültesi
YKS sonuç belgesi doğrulandı
Belgeyi büyütmek için tıklayın
Koçumdan gerçekten çok memnunum. Her zaman ilgili, anlayışlı ve motive edici biri. Çalışma sürecimde bana çok destek oluyor. Hem disiplinli hem de samimi yaklaşımından dolayı cok memnunum. Emekleri için çok teşekkür ederim🫶🏻💛
Koçluk almaya karar verdiğimde uzaktan yeterince ilgilenebilir mi yeterli olur mu diye tereddüt etmiştim ama birkaç hafta sonra bu tereddütlerim ortadan kalktı iyi ki Safiye Sıla mentörümü seçmişim dedim. Sadece program yapmıyor takıldığım sorularda birlikte düşünüyor, hatalarımın nedenini bulup çalışmamızı buna göre düzenliyoruz. Moralimin düştüğü anlarda beni motive ediyor. Bu sınav sürecinde onun gibi biriyle karşılaştığım için çok şanslıyım. Henüz hedefime tam ulaşmadım yolun yarısındayız kalan süreçte birlikte başaracağımıza inanıyorum.💗💞
Henüz 1. Aydır koçluk alıyorum ama şunu söyleyebilirim ki sorunlarımı dinleyen ve cozum bulmakta her daim yardimci olacak birisi. Herhangi bir motivasyon düsüklügünde size yardimci olmasi konusunda supheniz olmasin. Stres yapan biri olarak cok rahatlikla tavsiye edebilirim☺️